
Membru
Executiv care pune accent pe strategie și pe impactul global creat, cu 16 ani de experiență de leadership energetic și antreprenorial în România, Europa Centrală și Marea Britanie, având o activitate extinsă în sectoarele energie& utilități, telecomunicații și consultanță strategică.
În perioada 2021- 2022, Ionuț Pascu a deținut roluri de conducere în cadrul Grupului Electrica (Director Executiv Dezvoltarea Corporativă a Afacerii și interim Director Executiv Vânzări), coordonând activitățile de strategie, transformare, M&A, relații cu investitorii, marketing și vânzări. De asemenea, a deținut și roluri de membru in Consiliile de Administrație ale companiilor Electrica Furnizare și Electrica Serv.
În perioada 2017- 2020, Ionuț Pascu a condus Divizia Digitalizare din cadrul Telekom România, fiind responsabil de planificarea, organizarea și coordonarea operațiunilor programului de transformare digitală la nivelul întregii companii (digitalizare externă și internă, servicii fixe și mobile, segmentele B2C și B2B).
Anterior, timp de 10 ani a ocupat poziții de conducere în cadrul firmei de consultanță Roland Berger în România, Europa Centrală și de Est și în Marea Britanie, sprijinind semnificativ eforturile de dezvoltare a afacerilor.
Ionuț Pascu a dezvoltat o expertiză funcțională solidă în strategie, marketing& vânzări, transformare digitală, inovare, restructurare, servicii clienti si excelenta organizațională.
Interesat și implicat direct in inițiative cu impact social, Ionuț Pascu este membru fondator a două organizații non-guvernamentale cu activități sociale și de tineret din România, Asociația The Social Incubator și Asociaţia Global Dignity.
Ionuț Pascu deține o Diplomă de Afaceri Internaţionale în cadrul Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din București și este absolvent al programului de leadership și management al afacerilor Program for Leadership Development (echivalent cu Executive MBA) al Harvard Business School.