TERMENI SI CONDITII


Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare prezentate mai jos, inainte de a folosi sau de a obtine orice materiale, informatii sau a participa la cursurile, conferintele si evenimentele organizate prin intermediul website-ului https://www.administratorindependent.ro/ sau prezentate pe acest website.

Utilizarea acestui website confirma faptul ca ati acceptat conditiile prezentate mai jos. Daca nu sunteti de acord cu acestea, va rugam sa nu continuati accesarea website-ului.

Toate paginile acestui website sunt proprietatea ASOCIATIEI ADMINISTRATORILOR INDEPENDENTI AAI, o asociatie constituita si functionand conform legislatiei din Romania, avand sediul in Bucuresti, sector 2, Str. Albesti nr. 8, camera nr. 3, Romania, inregistrata in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor sub nr. 21204/A/2015 (“Asociatia” sau „AAI”).

1 CONDITII DE UTILIZARE

Toti utilizatorii acestui website se obliga sa respecte prezentele conditii pentru utilizarea acestuia. Prin folosirea, vizionarea, transmiterea, retinerea, stocarea si/sau utilizarea informatiilor si materialelor website-ului, a functiilor oferite in sau de website sau a continutului website-ului, in orice modalitate, dumneavoastra sunteti de acord cu fiecare dintre termenii si conditiile prezentati in continuare.

Asociatia isi rezerva dreptul sa schimbe acesti termeni, fara indeplinirea unor alte formalitati. Atunci cand acesti termeni se vor modifica, Asociatia va va putea notifica publicarea in prima pagina a website-ului a unui link care face trimitere la noua forma a prezentului document. Accesul in site, in contul dvs si folosirea serviciilor noastre dupa momentul afisarii linkului privind schimbarile pe prima pagina a website-ului implica faptul ca v-ati dat acordul asupra noilor termeni.

2 SCOPUL

Website-ul este disponibil pentru membrii Asociatiei, pentru orice persoane fizice sau juridice care pot incheia contracte sau care se afla deja in relatii contractuale cu Asociatia, doresc sa participe la cursurile, conferinte si evenimentele organizate de Asociatie, precum si pentru orice persoane care sunt interesate de scopul si valorile promovate de Asociatie.

Website-ul nu este destinat minorilor. AAI recomanda tuturor parintilor si/sau tutorilor legali sa informeze si sa instruiasca minorii, intr-un mod adecvat si corect, cu privire la utilizarea responsabila si in siguranta a datelor cu caracter personal in momentul folosirii internetului.

3 COOKIES SI DATE CU CARACTER PERSONAL

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (de exemplu, Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-drive-ul utilizatorului).

Un cookie este format din doua parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe site-ul asociat webserverului respectiv.

Cookie-urile in sine nu solicita date cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Exista doua categorii mari de cookie-uri:

  • Cookie-uri de sesiune – acestea sunt stocate temporar in folderul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta sa le memoreze pana cand utilizatorul iese de pe site-ul respectiv sau inchide fereastra browserului (de exemplu, in momentul logarii/delogarii pe un cont de webmail sau pe retele de socializare);

  • Cookie-uri persistente – acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (si, in general, depinde de durata de viata prestabilita pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ si pe cele plasate de un alt site decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de ‘third party cookies’ (cookie-uri plasate de terti) – care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie livrata publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori.

Un cookie contine informatii care fac legatura intre un web-browser (utilizatorul) si un web-server anume (website-ul). Daca un browser acceseaza acel web-server din nou, acesta poate citi informatia deja stocata si reactiona in consecinta. Cookie-urile asigura userilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile multor website-uri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor, cum ar fi preferintele in materie de confidentialitate online sau optiunile privind limba website-ului.

Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau se poate seta browserul sa accepte cookie-uri de la un website anume. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc, de regula, in meniul Optiuni /Settings sau in meniul Preferinte / Favorites al browserului.

Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare:

Cookie settings in Internet Explorer

Cookie settings in Firefox

Cookie settings in Chrome

Cookie settings in Safari

Website-ul foloseste doar cookie-uri strict necesare, astfel:

Cookie-

Subgrup de cookie-uri

Descriere

Tip

Durata stocare

ci_session

www.administratorindependent.ro

Acest cookie este setat ca sesiune implicită si face ca website-ul să poată fi utilizat, permițând funcții de bază precum navigarea pe pagină și accesul în siguranță pentru website. Website-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri.

Necesar

24 ore


Cookie mentionate mai sus nu necesita acordul dumneavoastra pentru plasare/accesare si nu pot fi dezactivate. Website-ul administratorindependent.ro nu foloseste cookie-uri functionale, analitice sau de marketing.

De asemenea, va rugam sa retineti ca datele dvs cu caracter personal sunt prelucrate de catre Asociatie cu respectarea cerintelor si principiilor prevazute in Regulamentul General privind Protectia Datelor („GDPR”), conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, pe care o puteti accesa pe website-ul nostru.

4 STRUCTURA WEBSITE-ULUI

Website-ul este compus din doua parti, partea publica si partea privata.

Partea publica a website-ului Asociatiei este accesibila tuturor vizitatorilor website-ului. Astfel, pot fi accesate sectiunile: Acasa, Despre noi, Membri, Parteneri, Noutati, Resurse si Contact.

In plus, website-ul contine redirectionari catre conturile de socializare ale Asociatiei (Facebook, Linkedin Si Twitter), precum si catre site-urile www.ecoda.org (The European Confederation of Directors Associations) si www.icgn.org (The International Corporate Governance Network). De asemenea, in sectiunea Parteneri exista redirectionari catre website-urile partenerilor Asociatiei.

Partea privata a website-ului Asociatiei poate fi accesata doar de catre membrii Asociatiei, in baza logarii in contul personal prin utilizarea unui username si a unei parole si cuprinde informatii relevante pentru derularea activitatii Asociatiei.

Prin intermediul conturilor personale, membrii Asociatiei sunt la curent cu documentatia corporativa, financiara si de resurse umane intocmita de catre organele de conducere si cele executive ale Asociatiei, precum si proiectele si evenimentele Asociatiei.

5 INSCRIEREA LA CURSURI, CONFERINTE SI ALTE EVENIMENTE ORGANIZATE DE ASOCIATIE

5.1 ASPECTE GENERALE

Inainte de a va inscrie, va rugam sa cititi cu atentie detaliile si specificatiile: curs, lector, programa, frecventa, taxa de curs, loc de desfasurare aflate pe website-ul nostru.

In acest sens, veti accesa sectiunea “Inscriere curs” si veti completa datele necesare efectuarii platii cu cardul din cadrul platformei de plata online, Netopia Payments. Pentru a finaliza plata, trebuie sa fiti de acord cu termenii si conditiile utilizarii platformei si efectuarii tranzactiilor.

Pentru a veni in intampinarea cerintelor dumneavoastra, veridicitatea informatiilor completate in formular este obligatorie. De aceea, in cazul in care aceste informatii sunt incorecte sau insuficiente, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul la website, fara preaviz, pe o perioada stabilita de noi, fara a fi nevoie de acordul dvs. De asemenea, adresa de e-mail sau numarul de telefon indicate gresit atrag dupa sine anularea inscrierii, dat fiind faptul ca nu putem contacta participantul la cursurile si evenimentele noastre.

Daca achizitionati un curs/ pachet de cursuri de pe website-ul nostru, ne dati acceptul folosirii datelor dvs in scopul participarii dvs la cursul sau evenimentul respectiv. Acest lucru implica si acordul transmiterii datelor dvs catre terte parti (cum ar fi, procesatorul de plati, Netopia Payments, autoritatile si institutiile statului, alti colaboratori si parteneri implicati in organizarea si desfasurarea cursului sau evenimentului respectiv). Odata cu acceptarea Termenilor si Conditiilor, avem acordul dvs pentru folosirea informatiilor furnizate de catre dv in scopul de a exclude posibile fraude si de respectare a obligatiilor legale.

    1. POLITICA DE FACTURARE SI PLATI

Tariful fiecarui curs sau eveniment la care participati este stabilit in baza ofertei generale de preturi afisate online, contine toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, si este exprimat in RON. Preturile se pot schimba in functie de politica de reduceri practicata de AAI si pusa la dispozitia dvs pe website.

Ne rezervam dreptul de a anula orice intentie a dvs de participare la un curs sau eveniment, intentie ce a survenit in urma unor defectiuni tehnice ce au afectat caracteristicile cursurilor sau evenimentelor prezentate pe www.administratorindependent.ro (spre exemplu, situatiile in care pretul afisat pentru un anumit curs este nerealist de mic in comparatie cu alte cursuri cu caracteristici asemanatoare, precum si situatiile in care au fost afisate anumite caracteristici eronate pentru cursurile sau evenimentele prezentate sau nu au fost afisate anumite detalii esentiale legate de acestea).

AAI isi rezerva dreptul de a nu accepta anumite comenzi, precum si dreptul de a isi selecta participantii la cursurile si evenimentele sale, fara a oferi justificari sau explicatii suplimentare.

Plata cursurilor, a cotizatiilor si a participarii la conferinte si alte evenimentele organizate de Asociatie se va efectua integral prin intermediul platformei de plati online Netopia Payments, prin card bancar.

Dupa efectuarea platii cu cardul, platitorul va primi un e-mail de confirmare a platii online cu cardul/ un mesaj de confirmare a platii online cu cardul caruia ii va fi atasata si factura. Confirmarea primita reprezinta doar validarea existentei banilor respectivi pe card si blocarea acestora in vederea debitarii.

5.3 DISPOZITII DE PLATA CU PRIVIRE LA MEMBRII PREZENTI SI VIITORI AI ASOCIATIEI

Pentru a achita on-line taxa de inscriere si/sau cotizatia de membru, membrii AAI vor accesa sectiunea destinata special acestui tip de plata de pe website-ul www.administratorindependent.ro si vor completa formularul cu datele necesare. In detaliile platii se va mentiona membrul in numele caruia se efectueaza plata.

5.4 CESIUNEA SI SUBCONTRACTAREA

AAI poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru organizarea si desfasurarea cursurilor si evenimentelor sale, cu informarea dumneavoastra prealabila.

5.5 POLITICA PRIVIND DESFASURAREA CURSURILOR, CONFERINTELOR SI A ALTOR EVENIMENTE ORGANIZATE DE ASOCIATIE

Desfasurarea cursurilor si a evenimentelor organizate de catre AAI se va efectua la data/in zilele si intervalul orar prestabilit conform structurii afisate pe website.

In lipsa unei prevederi contrare, cursurile, conferintele si evenimentele organizate de AAI vor avea loc online, participantul urmand sa primeasca, in cel mai scurt timp dupa efectuarea platii, un link de invitatie si un cod aferent participarii sale la evenimentul respectiv. Daca nu ati primit acest link de invitatie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data efectuarii platii de catre dvs, va rugam sa ne contactati la datele de contact mentionate in acesti Termeni si Conditii.

Webinariile noastre sunt organizate cu respectarea standardelor europene in domeniul e-learning si au ca suport metode si tehnici avansate de comunicare si predare; Lectorii detin competenta si experienta practica relevanta pentru formare profesionala in domeniile vizate.

AAI se obliga ca la finalul cursurilor/evenimentului sa elibereze pentru fiecare participant un certificat de participare.

Va rugam sa retineti ca data de incepere a cursului sau evenimentului afisata pe website este estimativa. AAI isi rezerva dreptul sa amane inceperea cursului sau evenimentului respectiv pana la inscrierea unui numar minim de participanti pentru grupa respectiva. AAI se angajeaza sa anunte participantul telefonic in cazul decalarii evenimentului, urmand ca noua data a desfasurarii evenimentului respectiv sa fie anuntata pe website-ul nostru.

    1. POLITICA DE RETUR

In conformitate cu Ordonanta de Guvern nr. 34/2014, aveti dreptul ca in termen de 14 zile (“Perioada de Retragere”) de la data inscrierii dvs la cursurile, conferintele si evenimentele noastre, sa alegeti sa nu mai participati la acestea, fara penalitati si fara invocarea unui motiv.

Cu toate acestea, va rugam sa retineti ca sunt exceptate, insa, de la dreptul de retragere, furnizarea de continut digital on-line care nu este livrat pe un suport material, daca s-a inceput deja descarcarea sau vizionarea on-line si daca ati acceptat faptul ca veti pierde dreptul de retragere, odata inceputa descarcarea sau vizualizarea.

Inscrierea facuta este specifica cursului/evenimentului, datei, si locatiei mentionate in documentul destinat detaliilor pentru fiecare curs/eveniment in parte. Toate platile sunt nerambursabile in cazul in care vizionarea on-line a modulelor a inceput, precum si atunci cand nu mai puteti participa la unul sau mai multe module din cadrul cursurilor din motive imputabile propriei persoane.

Cu toate acestea, se va returna, insa, toata contravaloarea taxei de inscriere la curs daca cererea este facuta in termen de 14 zile de la inscriere si inainte de a fi inceputa vizualizarea on-line a modulelor. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa informati AAI la adresa de email office@administratorindependent.ro cu privire la decizia de retragere, utilizand orice declaratie neechivoca si fara a justifica decizia, astfel incat comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere sa fie transmisa inaintea expirarii Perioadei de Retragere. In masura in care ne anuntati cu cel putin 3 zile inainte de eveniment/curs/conferinta, veti putea opta sa va transferati dreptul de participare catre o alta persoana, sub rezerva completarii de catre aceasta persoana a formularului de inscriere.

In cazul in care va exercitati dreptul de retragere, AAI isi asuma obligatia de a va rambursa toate sumele primite drept pentru cursul sau evenimentul respectiv, in termen de cel mult 14 zile din momentul in care ne informati in legatura cu decizia de retragere. Sumele vor fi rambursate folosind aceeasi metoda de plata prin care ati efectuat tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ati fost de acord cu alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina dvs costuri suplimentare in urma rambursarii.

  1. DREPTURILE DE AUTOR

Programa cursurilor, designul, textele, grafica, structura si toate informatiile care vor fi furnizate in cadrul cursurilor puse la dispozitie de AAI si cele care fac parte din website-ul www.administratorindependent.ro sunt proprietatea exclusiva a AAI.

Orice folosire a oricaror materiale si informatii prezentate in cadrul cursurilor/evenimentelor ori pe website este strict interzisa in cazul in care nu exista permisiune in scris din partea AAI.

Utilizatorii acestui website au urmatoarele drepturi:

  1. explorarea continutului (in limitele impuse de drepturile de autor ale AAI);

  2. reproducerea, traducerea sau utilizarea informatiilor publicate, numai cu indicarea sursei;

  3. inserarea in paginile proprii a unor legaturi catre acest website (atunci cand legaturile sunt cuprinse in website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea website-ului www.administratorindependent.ro).

Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si a informatiilor din prezentul website, cu exceptia detinatorului sau legal – AAI, precum si realizarea de linkuri, fara acordul prealabil al AAI ofera dreptul unilateral si neechivoc ca AAI sa faca uz de toate prerogativele sale de a se adresa instantelor competente pentru sanctionarea acestor fapte.

Utilizatorii website-ului nu au dreptul de a descarca, modifica partial sau integral website-ul, reproduce partial sau integral website-ul, copia, distribui, vinde sau exploata website-ul in orice alta maniera contrara intereselor AAI, indiferent daca exista sau nu un scop comercial.

Utilizarea acestui website, precum si utilizarea informatiilor cuprinse pe www.administratorindependent.ro se realizeaza pe propriul dumneavoastra risc.

In niciun caz, acest website sau AAI nu este responsabil sau raspunzator pentru eventualele daune care rezulta din informatiile furnizate aici sau din aplicarea lor.

  1. LIMITARI DE RESPONSABILITATE

AAI, in calitatea sa de proprietar si administrator al website-ului, va lua toate masurile legale si va face toate eforturile rezonabile necesare pentru a asigura legalitatea functionarii website-ului si, in acest scop, va incerca sa corecteze orice erori sau omisiuni cat mai repede posibil.

Cu toate acestea, AAI nu isi asuma responsabilitatea pentru inadvertente, erori sau omisiuni sau orice utilizari neautorizate sau ilegale de continuturi care incalca drepturile de orice fel ale unor terti, persoane fizice sau juridice.

  1. RECLAMATII

Daca aveti intrebari, nelamuriri sau reclamatii va rugam sa ne trimiteti mesajul dvs. prin e-mail la urmatoarea adresa office@administratorindependent.ro.