Membru
Elena Călin este de profesie economist cu experiență relevantă în calitatea serviciilor și în resurse umane.
Elena Călin s-a format în domeniul privat în domenii precum marketing, vânzări, relații cu clienții, resurse umane și dezvoltare organizațională. Orientată către rezultate și foarte riguroasă, Elena Călin a coordonat proiecte de transformare pentru organizații din România și a făcut parte din echipe internaționale de consultanți în Germania, Polonia, Muntenegru, Austria, Republica Moldova. Este pasionată de calitatea serviciilor și metodologia ei pune în prim plan experiența clientului și legătura dintre cultura organizațională și loialitatea clienților.
Începând cu anul 2011 până în anul 2018 a predat Customer Centric Leadership la Academia de Vară a Frankfurt School of Finance & Management - una dintre universitățile de top din Europa.
În anul 2016, după aproape 8 ani de aprofundare a metodologiilor de transformare organizațională, Elena Călin a devenit reprezentanta în România pentru o companie de consultanță din Singapore și a continuat să lucreze în domeniul transformării organizaționale cuorganizații private din România.
Este membră în Consiliul director al Școlii Bunei Guvernări (un proiect civic care pregătește politicieni responsabili) și administrator provizoriu la o companie de stat. A lucrat cu organizații de toate dimensiunile și în prezent este acreditată pe metodologia celui mai bun consultant specializat în calitatea serviciilor din lume-Ron Kaufman. Viziunea ei este să contribuie la transformarea României prin îmbunătățirea calității serviciilor publice și transformarea comunităților locale.