
Membru
Dumitru Alin Nicolae, nascut in anul 1972, 28 septembrie, in Pitesti, de profesie economist si jurist, va adresez intentia de a face parte din echipa ‘’Asociatia Administratorilor Independenti’’, avand o experienta cumulata de peste 25 ani in domenii si specializari diverse, cum ar fi:
- Auditor intern/extern/ manager al sistemelor de management conform standardelor ISO;
- Evaluator spitale si expert in management spitalicesc;
- Auditor intern in sectorul public;
- Expert strategie de marketing si financiara;
- Consultant fonduri europene;
- Formator diverse specialitati;
- Expert achizitii publice;
- Manager de proiect;
- Risk management;
- Responsabil GDPR
Totodata, recomandarile privind activitatea desfasurata pana in prezent sunt din domenii diverse, cum ar fi cel :
- administratie publica locala si centrala;
- management de proiect in utilizarea fondurilor U.E.;
- management de proces si control managerial;
- analiza finanziara si strategie dezvoltare;
- auditul si acreditarea unitatilor sanitare conform standardelor internationale;
- managementul operational al platformelor industriale;
- constructii civile si industrial, alimentatie publica si turism;
- managementul deseurilor si managementul mediului;
- activitati de instruire si pregatire profesionala
Asa cum ma cunosc si ma caracterizeaza cei din jurul meu, eficienta si eficacitatea muncii, ca profesionist/manager/coechipier, porneste de la autocunoastere, initiativa si curaj in identificarea si depasirea problemelor care ma afecteaza in mod direct in viata personala si cea profesionala si apoi se completeaza cu abilitatile manageriale specifice activitatii de conducere a unei afaceri.
Cred personal ca intrunesc unele din calitatile unui bun coleg de echipa, astfel:
- aptitudini de comunicare cu echipa/colectivul;
- abilitati de a lucra sub presiune;
- abilitati de a lucru in Echipa/ Spirit de echipă
- capacitate de rezolvare a problemelor ;
- abilităţi de invatare si cunoastere a legaturilor intre membrii echipei;
- am personalitate proactivă şi orientate spre client;
- abilitatea de performanţă orientate de a lua decizii.
- curiozitate intelectuală;
- ambiţie şi tenacitate;
- capacitate rapidă de a învaţa;
- capacitate de intelegere a situatiilor noi;
- etica si integritate;
- optimism;
- diplomatie;
- atentie distributive;
- meticulozitate;
- discernamant;
- rezistenta la stres si efort prelungit;
Va confirm ca toate acestea, cumulate, au demonstrat realizarile prezente si planurile viitoare de a colabora cu dvs.